NAŠE SLUŽBY

privátní catering

zabijačky / BBQ set menu v Čestr Event bar nebo u Vás / bufet / bar / festivalové občerstvení

firemní catering

od snídaní až po odpolední čaj / svačiny obědy s sebou, s dovozem nebo osobním vyzvednutím, v některé
z firemních prodejen řeznictví Morávek / firemní večírky

svatební catering

Svatby jsou pro páry a jejich hosty výjimečným a emotivním časem.
Pro náš cateringový tým není nic přínosnějšího než vědomí, že jsme v těchto mezních okamžicích
sehráli důležitou roli. Jako dodavatelé kompletního cateringu úzce spolupracujeme s páry, abychom
vytvořili personalizovaná menu, která odrážejí jejich jedinečné chutě a touhy.
Máte na mysli staročeskou veselku nebo moderní grilovačku s různými druhy steaků
z naší vlastní zrací komory? Náš team Vám vytvoří menu podle Vašich představ.

 

 

Jak probíhá plánování
a realizace svatebního cateringu?

1. konzultace:

Domluvíme si úvodní osobní nebo elektronickou konzultaci ( bez poplatků, bez závazku ),
abychom se dozvěděli co nejvíce informací i Vaši předběžnou vizi svatebního menu, včetně
toho - co se Vám líbí a co ne, zapojení kulturních vlivů a dalších faktorů včetně rozpočtu.

2. návrh:

Po naši úvodní schůzce, Vám poskytneme podrobný návrh, který nastíní Vaši ideální
nabídku akce s detailním rozpočtem nákladů na jídlo, personál, pronájmy a všeho co se našich
služeb týká.

3. ochutnávka:

Nyní ta lahodná část! Nabízíme Vám degustaci za uvedenou cenu menu. Ochutnávky
jsou k dispozici od 6 až po 12 hostů a konají se v našem ČESTR Event baru
v Ústí nad Orlicí. Plán degustací je vždy od úterý do čtvrtka, ostatní dny nejsou možné
z důvodu sezonního vytížení.

4. záloha:

Pro závaznou rezervaci je nutná úhrada nevratné kauce ve výší 25 % hodnoty cateringu.
Změny ve Vašem návrhu cateringu lze provádět i po složení zálohy a však maximálně
do 14. dne před plánovaným datem svatebního dne, nebo objednaného cateringu.

5. přípravy:

Pro Váš velký den, naplánujeme předchozí návštěvu místa konání s Vámi,
nebo s Vaším koordinátorem svatby, během této schůzky určíme ideální tok
svatebního dne, vytvoříme případný podrobný seznam pronájmů, logistiky a časový harmonogram.

6. velký den:

Sečetli jsme konečný počet hostů, připravili speciální jídlo pro Vaši tchýni a přesně víme,
jak dlouho bude tátova řeč trvat - nyní je vše připraveno, Váš svatební koordinátor bude dohlížet
na celkový průběh, dle předchozího plánu a harmonogramu. Jakmile budete Vy i Vaši hosté
dobře nasyceni, uděláme vše, co bude v naších silách, abychom Vás našli na tanečním parketu.

Veškeré Vaše dotazy zodpovíme na tel.:
+420 702 88 44 33

Jsme Vám plně k dispozici.

Naše projekty